شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1397/02/29 - 12:00
  • تعداد بازدید : 129
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

توقیف خودروی حامل ماهی درشهرستان بیرجند

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از توقیف 2 خودروی حامل ماهی در این شهرستان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند دکتر حسن علیزاده رییس  شبکه دامپزشکی اظهار کرد: خودروی مزدا  که به صورت غیرمجاز و بدون هماهنگی و عدم تاییدیه دامپزشکی مبنی بر سلامت محموله  اقدام به فروش در حاشیه خیابان می نمود  توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان بیرجند توقیف شد.



دکتر حسن علیزاده  تاکید کرد: هر گونه نقل و انتقال دام و فرآورده‌های خام دامی باید توسط خودروهای یخچال دار با مجوزهای کسب شده از دامپزشکی صورت گرفته و در غیر این صورت بازرسان بهداشتی دامپزشکی بر اساس ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور با این‌گونه تخلفات بهداشتی برخورد قانونی می‌کنند.




  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 97885
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور