توقیف خودروی حامل ماهی درشهرستان بیرجند
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از توقیف 2 خودروی حامل ماهی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند دکتر حسن علیزاده رییس شبکه دامپزشکی اظهار کرد: خودروی مزدا که به صورت غیرمجاز و بدون هماهنگی و عدم تاییدیه دامپزشکی مبنی بر سلامت محموله اقدام به فروش در حاشیه خیابان می نمود توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان بیرجند توقیف شد.
دکتر حسن علیزاده تاکید کرد: هر گونه نقل و انتقال دام و فرآوردههای خام دامی باید توسط خودروهای یخچال دار با مجوزهای کسب شده از دامپزشکی صورت گرفته و در غیر این صورت بازرسان بهداشتی دامپزشکی بر اساس ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور با اینگونه تخلفات بهداشتی برخورد قانونی میکنند.
نظر دهید