تقدیر و تشکر از دبیر اجرایی دوره آموزشی ملی پرورش اقتصادی شتر
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی بشرویه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ، مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی و مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با ارسال لوح تقدیری از سید حمید عبدی « دبیر اجرایی همایش ملی پرورش اقتصادی شتر » تقدیر و تشکر نمودند .
جناب آقای دکتر سید حمید عبدی
رئیس محترم شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه و دبیر اجرایی دوره آموزشی ملی طرح پرورش اقتصادی شتر
موضوع : تقدیر نامه
سلام علیکم ، حال که به فضل الهی در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی تولید و اشغال است توانستیم با برگزاری اولین دوره آموزش ملی طرح رونق اقتصادی پرورش شتر در آن شهرستان برگ زرینی در حمایت از تولید داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرا نماییم. از تلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه جناب عالی در برپایی هرچه پر بارتر این دوره آموزشی ملی تقدیر و تشکر می گردد . امیدوارم در پناه ایزد منان و الطاف حضرت ولی عصر (عج) موفق و پیروز باشید .
هاشم ولی پور مطلق
رئیس سازمان جاد کشاورزی خراسان جنوبی
نظر دهید