شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1397/02/30 - 12:00
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر فرماندار و رییس مرکز بهداشت ازرییس و مسئول نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند ، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در محل فرمانداری بیرجند تشکیل شد.





در این جلسه دکتر حسن علیزاده  ریاست شبکه دامپزشکی بیرجند ، در مورد عملکرد این شبکه در خصوص همکاری با کارگروه سلامت و امنیت غذایی و نحوه نظارت و کنترل بر عرضه فراورده های خام دامی در مراحل تولید ، توزیع و عرضه ، تلاشهای پیگیر و مستمر و بدون وقفه شبانه روزی اکیپ های نظارت بهداشتی ، گزارشی را به حاضرین ارائه دادند.



در پایان  این نشست ، مهندس ناصری  فرماندار و رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی و دکتر مشایخی جم رییس مرکز بهداشت شهرستان ، ازرییس  و مسئول نظارت شبکه دامپزشکی بیرجند با اهداء لوح سپاس تقدیر نمودند.  




  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 102773
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور