تقدیر فرماندار و رییس مرکز بهداشت ازرییس و مسئول نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند ، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در محل فرمانداری بیرجند تشکیل شد.
در این جلسه دکتر حسن علیزاده ریاست شبکه دامپزشکی بیرجند ، در مورد عملکرد این شبکه در خصوص همکاری با کارگروه سلامت و امنیت غذایی و نحوه نظارت و کنترل بر عرضه فراورده های خام دامی در مراحل تولید ، توزیع و عرضه ، تلاشهای پیگیر و مستمر و بدون وقفه شبانه روزی اکیپ های نظارت بهداشتی ، گزارشی را به حاضرین ارائه دادند.
در پایان این نشست ، مهندس ناصری فرماندار و رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی و دکتر مشایخی جم رییس مرکز بهداشت شهرستان ، ازرییس و مسئول نظارت شبکه دامپزشکی بیرجند با اهداء لوح سپاس تقدیر نمودند.
نظر دهید