بازدیدمعاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی و روسای ادارات ستادی ازشبکه دامپزشکی قاینات
دربازدیدمعاون سلامت اداره کل دامپزشکی و روسای ادارات ستادی مواردمرتبط بامباحث بهداشتی،ارزیابی وموردبررسی قرارگرفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات دکترمحمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی قاینات گفت : درراستای ارتقاءعملکرد فنی واداری شهرستان وبررسی اقدامات بهداشتی صورت گرفته درخصوص حفظ وصیانت ازصنعت دام وطیوراستان و شهرستان وتامین بهداشت عمومی جامعه این شبکه موردبازدید وارزیابی دکتربخشی معاون سلامت وروئسای ادارات ستادی،دکترعجم رئیس اداره طیور،دکتردادفر رئیس اداره مبارزه قرارگرفت.
دکتر محمودی در این دیدار گزارشی از عملکرد شبکه در زمینه های مختلف کاری ارائه داد. وی همچنین در این دیدار به بیان مشکلات و کاستی های این شبکه پرداخت وسپس همکاران نیز مشکلات ومباحث اداری وفنی را بیان نمودند.
نظر دهید