شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1397/02/27 - 12:00
  • تعداد بازدید : 101
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رئیس اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری از شبکه دامپزشکی بشرویه

کارشناسان اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از شبکه دامپزشکی بشرویه بازدید نمودند .



به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه ، کارشناسان اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در شبکه دامپزشکی بشرویه بازدید و به رفع نقایص و مشکلات سیستم های رایانه ای پرداختند .



مهندس محمدزاده رئیس اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری استان گفت : الکترونیکی شدن خدمات می تواند از حجم کار های حضوری کاسته و از طرفی مراجعه ارباب رجوع به میزان قابل توجهی کاهش یابد .



دکتر عبدی رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه ضمن تقدیر وتشکر از حضورشان گفت: راهنمایی ها و تذکرات شما باعث هم افزایی بیشتر در بین همکاران و تسریع در روند انجام امورات ارباب رجوع می گردد .


  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 98687
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور