بازدید رئیس اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری از شبکه دامپزشکی بشرویه
کارشناسان اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از شبکه دامپزشکی بشرویه بازدید نمودند .
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه ، کارشناسان اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در شبکه دامپزشکی بشرویه بازدید و به رفع نقایص و مشکلات سیستم های رایانه ای پرداختند .
مهندس محمدزاده رئیس اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری استان گفت : الکترونیکی شدن خدمات می تواند از حجم کار های حضوری کاسته و از طرفی مراجعه ارباب رجوع به میزان قابل توجهی کاهش یابد .
دکتر عبدی رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه ضمن تقدیر وتشکر از حضورشان گفت: راهنمایی ها و تذکرات شما باعث هم افزایی بیشتر در بین همکاران و تسریع در روند انجام امورات ارباب رجوع می گردد .
نظر دهید