دامپزشکی در تجهیز پست های خدمت رسان خوب عمل کرده است
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از فعالیت های این مجموعه گفت: دامپزشکی در تجهیز پست های خدمت رسان در مناطق دور افتاده خوب عمل کرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سجادی در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان افزود: طی امسال از همه شهرستان ها و بخش های استان بازدید داشته ام که در این راستا پست های دامپزشکی در دور ترین مناطق را از نزدیک دیدم که تجهیزات فنی و اداری خوب و قابل توجهی برای خدمت رسانی به دامداران و تولیدکنندگان وجود داشت.
وی بر زیباسازی فضای اداری تاکید کرد و ادامه داد: باید کلیه دستگاه های اجرایی در مسیر زیباسازی و فراهم نمودن شرایط برای کارکنان در ستاد و صف حرکت کنند.
لازم به ذکر است در این بازدید مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از قسمت های مختلف اداره کل دامپزشکی استان بازدید و با همکاران ستاد به صحبت و گفتگو پرداخت.
نظر دهید