یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1397/02/08 - 12:00
  • تعداد بازدید : 123
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر و تشکر از دبیر اجرایی دوره آموزشی ملی پرورش اقتصادی شتر

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی بشرویه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ، مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی و مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با ارسال لوح تقدیری از سید حمید عبدی « دبیر اجرایی همایش ملی پرورش اقتصادی شتر » تقدیر و تشکر نمودند .

جناب آقای دکتر سید حمید عبدی



رئیس محترم شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه و دبیر اجرایی دوره آموزشی ملی طرح پرورش اقتصادی شتر



موضوع : تقدیر نامه



سلام علیکم ، حال که به فضل الهی در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی تولید و اشغال است توانستیم با برگزاری اولین دوره آموزش ملی طرح رونق اقتصادی پرورش شتر در آن شهرستان برگ زرینی در حمایت از تولید داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرا نماییم. از تلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه جناب عالی در برپایی هرچه پر بارتر این دوره آموزشی ملی تقدیر و تشکر می گردد . امیدوارم در پناه ایزد منان و الطاف حضرت ولی عصر (عج) موفق و پیروز باشید .



                                                                                                                                                                                                                                                                                                             هاشم ولی پور مطلق



رئیس سازمان جاد کشاورزی خراسان جنوبی

 
















  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 97534
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور