برگزاری جلسه شهرستانی کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل
جلسه مشترک شهرستانی کارگروه حیوانات ناقل بیماری( شهرستان سربیشه و درمیان) با حضور مسئولین شهرستان سربیشه و درمیان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی رئیس شبکه دامپزشکی گفت : به منظور جلوگیری از بیماری های مشترک خصوصا بیماری هایی که از سگ و سگ سانان به انسان منتقل می شوند و همچنین برای حفظ بهداشت عمومی جامعه مقرر گردید که شهرداری ها نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد و تحویل به پناهگاه اقدام نمایند و در این رابطه سایر ارگان های مربوطه هم با شهرداری ها همکاری لازم را داشته باشند.
نظر دهید