به مناسبت هفته دامپزشکی صورت پذیرفت
دیدار فرماندار با همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان
فرماندار شهرستان نهبندان به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و این هفته را به آنان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، بیکی فرماندار شهرستان و ارشادی بخشدار مرکزی شهرستان نهبندان به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و از نزدیک با فعالیت های دامپزشکی آشنا شدند.
محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان در این دیدار به اهمیت و حساسیت فعالیت های دامپزشکی در سلامت عمومی و امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: وظایف ما در بخش ها مختلف در حال انجام بوده و نقش دامپزشکی در تولید، اقتصاد، اشتغال و مسائل اجتماعی طی سال های اخیر به خوبی نمایان می باشد.
بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این دیدار از عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان ابراز رضایت نمود و از تلاش های دامپزشکی در حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه و صیانت از سرمایه ی دام و طیور تشکر و قدردانی نمود.



نظر دهید