تقدیر از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان در امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان در امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان آقایان علی اکبر علیرضائی، شعبان مطهری، محسن آهنی و علی افتاده که به مدت 9 روز در مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان امداد رسانی نمودند، تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از متن تقدیر نامه اهدائی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به این همکاران این چنین آمده است:
شایسته است به علت تلاش و همکاری متعدانه و متخصصانه جنابعالی با اداره کل دامپزشکی در امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان و اینکه با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن همت گمارده اید، نهایت سپاس و قدردانی خویش را خدمت حضرت عالی ابراز داریم.
نظر دهید