پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1401/09/14 - 07:02
  • تعداد بازدید : 563
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تعامل شبکه دامپزشکی با توزیع برق نهبندان

شبکه دامپزشکی تعامل خوبی با تمام دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان نهبندان دارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، ابوذر سلطانی مدیر توزیع برق شهرستان با حضور در شبکه دامپزشکی از همکاری و تعامل مناسب رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با این اداره تجلیل نمود.

محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در این دیدار بیان کرد: شبکه دامپزشکی تعامل خوبی با تمام دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان دارد.

ابوذر سلطانی مدیر توزیع برق شهرستان ضمن تشکر از همکاری و تعامل مناسب شبکه دامپزشکی گفت: تولید، انتقال و توزیع برق در کشور هزینه بر و شناخت الگوی مصرف برق و رعایت مصرف بهینه از نگاه اقتصادی کمک شایانی را به کشور خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 295142
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور