پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/02/17 - 07:21
  • تعداد بازدید : 520
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان از کارخانه تولید بنتونیت نهبندان

بررسی وضعیت مستندات حوزه تشخیص و درمان و بازدید از کارخانه تولید بنتونیت مهمترین بخش های نظارتی بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر صباغ زاده رئیس و رجایی کارشناس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان به منظور بررسی وضعیت عملکرد شبکه دامپزشکی نهبندان در حوزه تشخیص و درمان در شبکه دامپزشکی حضور یافتند.

محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان در مدت حضور در شهرستان نهبندان مستندات داروخانه ها، کلینیک و مراکز مایه کوبی تحت نظارت شبکه دامپزشکی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی یادآور شد: همکاران حوزه دارو و درمان دامپزشکی استان روند تولید اکسید منیزیم خوراکی در واحد تولید بنتونیت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 301099
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور