افتتاح دومین داروخانه دامپزشکی در نهبندان
در اولین روز از هفته دولت، دومین داروخانه دامپزشکی در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان،در اولین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین ،داروخانه دامپزشکی دکتر افشاری افتتاح گردید.
محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان اظهار کرد: با واگذاری فعالیتهای تصدی گری دامپزشکی به بخش خصوصی، شهروندان در تمامی اوقات شبانهروز و ایام تعطیل امکان استفاده از خدمات دامپزشکی را خواهند داشت.
وی افزود: این داروخانه دامپزشکی با حجم سرمایه گذاری ٢۵٠ میلیون تومان و اشتغال مستقیم ٢ نفر و جهت خدمات رسانی به دامداران منطقه به بهره برداری رسیده است.



نظر دهید