پایان مرحله هشتم واکسیناسیون طیور بومی
مرحله هشتم واکسیناسیون طیور بومی در شهرستان سربیشه پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی رئیس شبکه دامپزشکی اظهار داشت: بیماری نیوکاسل بعنوان شایع ترین بیماری طیور کشور، همه ساله خسارات زیادی به صنعت طیور وارد میکند لذا همکاران این شبکه علاوه بر واکسیناسیون دام سبک و سنگین مقدار 30 هزار دز واکسن نیوکاسل طیور بومی را در روستاهای حوزه این شهرستان با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج توزیع کردند که این امر موجب کاهش خطر ابتلای صنعت طیور به بیماری نیوکاسل و در نتیجه بهبود روند تولید و کاهش تلفات ناشی از این بیماری خواهد شد.
نظر دهید