آغاز طرح ممیزی گاوداری های صنعتی در سربیشه
طرح ممیزی گاوداری ها با اولویت واحدهای صنعتی برای ارتقاء کیفیت شیر خام در شهرستان سربیشه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس دامپزشکی گفت: طرح ممیزی در گاودارهای صنعتی و سنتی در شهرستان با هدف ارتقای کیفیت شیر خام اجرا می شود.
وی افزود: با توجه به ماهیت ویژه این ماده غذایی و سهم قابل توجه آن در سفره غذایی مردم و همچنین فسادپذیری بالای این محصول، نظارت بیشتر بر همه مراحل اعم از تولید، حمل، فرآوری و عرضه شیر خام اهمیت خاص و ویژه ای دارد.
رمضانی با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح، ممیزی گاوداری های صنعتی با هدف کاهش و رفع نواقص واحدهای پرورش گاو شیرده و ارتقای سطح کیفی و کمی شیر در حال اجراست، گفت: این طرح در واحد صنعتی اجرا می شود تا پس از بررسی نتایج طرح ممیزی، از این نتایج برای ساماندهی کیفیت شیر خام استفاده شود.
نظر دهید