شرح وظایف اداره کارگزینی
1. مطالعه و نیازسنجی تعداد و نیروی انسانی وپیگیری جذب وتامین آن.
2. برنامه ریزی وتدوین سیستم اصولی وعلمی جذب ، جابجائی وتوزیع نیروی انسانی وپیگیری و نظارت بر اجرای آن.
3. برنامهریزی، نظارت وپیگیری صدور احکام پرسنلی مانند استخدام، انتصاب، تطبیق، ارتقاء، ماموریت، انتقال، مرخصی وقطع رابطه استخدامی، بازنشستگی، خرید خدمت، اخراج، انفصال، تعلیق، استعفاء، فوت و برکناری و .....
4. برنامهریزی ونظارت برثبت ونگهداری اطلاعات پرسنلی بااستفاده ازروشهای نوین و مکانیزه.
5. برنامه ریزی و پیگیری استقرار نظام امور علمی - ارزشیابی کارکنان ومدیران
6. نظارت وکنترل حضور و غیاب کارکنان جهت تهیه گزارش ماهیانه
7. برنامه ریزی و نظارت و اجرای قوانین ومقررات ودستورالعمل های اداری و استخدامی در واحدهای تابعه ستادی و استانی
شرح وظایف اداره دبیرخانه
8.مطالعه، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری جهت انجام علمی، اصولی وروش مند مکاتبات و بایگانی اداری
9. دریافت ، ثبت ، توزیع وارجاع کلیه نامه ها ومکاتبات وارده وصادره
10. انجام امور مربوط به انجام کلیه مکاتبات اداری
11. انجام وتوسعه اتوماسیون اداری سازمان
12. ابلاغ و پیگیری اجرای آرای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری پرسنل
شرح وظایف اداره رفاه وتعاون
13. مطالعه ، برنامه ریزی و پیگیری جهت افزایش انگیزه کاری کارکنان
14. برنامه ریزی ، نظارت وپیگیری تامین امکانات رفاهی پرسنل مانند تسهیلات بانکی ، مسکن ، سرویس رفت وآمد ، مهدکودک و...
15. برنامه ریزی وپیگیری امور تربیت بدنی وتقویم ورزشی ومسابقات ورزشی جهت همکاران
16. برنامه ریزی ، نظارت وپیگیری ارائه خدمات بیمه ای پرسنل
شرح وظایف گروه تشکیلات و روشها
1.مهندسیمجددماموریتها وظایف سازمان باهدف توسعه وظایف حاکمیتی وواگذاری وظایف تصدیگری.
2.مطالعه و بررسی برای ایجاد ساختار سازمانی متناسب با وظایف و ماموریتهای سازمان.
3.مطالعه و بررسی به منظور بهینه سازی ساختار ، ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارائه پیشنهادهای لازم در چارچوب برنامه های جامع نیروی انسانی دولت .
4.مطالعه و بررسی مستمر سازمان و وظایف دستگاه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف میان واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف و تعیین تعداد و عناوین پست های سازمانی مورد نیاز و حذف موانع و نارسایی های تشکیلاتی .
5.مطالعه و بررسی و تهیه و تنظیم نمودن تشکیلات ، اهداف ، شرح وظایف و سازمان تفصیلی سازمان.
6.مطالعه و اعلام نظر در خصوص قوانین ، آئین نامه ها ، تصویب نامه ها و دستورالعملهای مرتبط.
7.همکاری برای توسعه سازمانهای غیر دولتی و تشکل های تخصصی در راستای تحقق وظایف سازمان.
8.مطالعه و بررسی مستمر در خصوص نارسایی ها و تشکیلات مربوط به سیستم ها، فرآیندها و روشهای انجام کار و برنامه ریزی برای اصلاح و بهسازی آنها با همکاری واحدهای ذیربط.
9. تهیه استانداردهای لازم برای جا و مکان و نحوه استقرار واحدها .
10.مطالعه ، برنامه ریزی و پیگیری به منظور استقرار نظام ها و سبک های مدیریتی نوین و ارتقاء فرهنگ و فن آوری مدیریت برای انجام کارآمد وظایف سازما.
11. برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم ( ارائه مشاوره ) برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان.
12. سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه ریزی برای ارتقاء آن .
13. استقرار نظام دریافت و بررسی پیشنهادات.
14. پیگیری برای اجرایی شدن پیشنهادات سازنده.
15. بررسی و ارزیابی میزان و کیفیت پیشنهادات اجرا شده.
16.برنامه ریز ی و نظارت بر طراحی و اجرای آزمونهای تخصصی استخدام به منظور تعیین اثر بخشی آنها و ارائه گزارشات لازم .
17. مطالعه و بررسی برای تدوین اصول و تهیه منشور اخلاقی سازمان و ترویج و تشریح آن برای کارکنان.
18. بررسی و پیگیری امور مربوط به تکریم مردم و مراجعین دستگاه و رعایت حقوق شهروندی آنان.
19. تهیه برنامه و اقدام برای نظر سنجی از ارباب رجوع در خصوص نحوه ارائه خدمات.
وبگاه امور اداری |
لینک کوتاه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی Blue difficult to see تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت