شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1397/03/09 - 12:00
  • تعداد بازدید : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معدوم کردن یک تن فراورده دامی از ابتدای ماه رمضان در خراسان جنوبی

یک تن انواع فراورده خام دامی در دهه اول ماه مبارک رمضان در طرح تشدید نظارت دامپزشکی ضبط و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: این فراورده های دامی شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و ماهی بوده است.



دکتر محمد اصغرزاده افزود: کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی  10 روز نخست ماه رمضان هزار و 300 بازدید از مراکز عرضه فراورده های دامی انجام داده اند .



وی گفت: در این مدت 34 تن انواع فراورده خام دامی از مراکز عرضه و توزیع توقیف شد که مرغ بیشترین فراورده توقیف شده از مراکز است.



مدیرکل دامپزشکی استان افزود: بیشترین توقیف و معدوم کردن فراورده های خام دامی به شهرستان بیرجند اختصاص دارد.



 طرح تشدید نظارت دامپزشکی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.


  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 103822
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور