دیدار رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس با همکار بازنشسته پست دامپزشکی عشق آباد طبس
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس با همکار بازنشسته پست دامپزشکی عشق آباد طبس دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان طبس : با توجه به بازنشستگی یکی از همکاران بخش دستگردان طبس در پایان سال گذشته دکتر محمد جلال هادیان به همراه مسئول پست دامپزشکی عشق آباد و تعدادی از همکاران به منظور تجلیل و دیدار در منزل ایشان حضور یافتند.
دکتر هادیان ضمن عرض تبریک و خداقوت به غلامعلی تقی زاده همکار بازنشسته از سالها تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشورتشکر و قدردانی نمود و بازنشستگان را افتخار هر مجموعه ای دانسته و رویکرد شبکه دامپزشکی را استفاده از تجربیات و دانش همه این عزیزان عنوان نمود.
لازم به ذکر است تقی زاده خاطرات تلخ و شیرین دوران خدمت خود را برای همکاران بازگو کرد.
نظر دهید