فرمانده انتظامی شهرستان قاینات:
جایگاه ویژه دامپزشکی در تامین سلامت مردم غیر قابل انکار است
در راستای ارتقاء همکاریهای بین بخشی با ادارات سرپرست شبکه دامپزشکی قاینات با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دیدار نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات؛ دکتر محمودی سرپرست شبکه گفت: شهرستان قاینات از لحاظ استراژیک در موقعیتی قرار دارد که نیازمند توجه و نظارت بیشتر در حوزه دامپزشکی می باشد و کمک و همراهی نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف قرنطینه ای دامپزشکی نقش بسزایی دارد و رسیدن به شرایط ایده آل بدون همراهی نیروی انتظامی محقق نمی شود .
وی گفت :با توجه به حجم بالای فعالیت مرتبط با حمل و نقل دام و فرآورده های خام دامی در شهرستان و امکان تخلف بهداشتی افراد سودجو نیاز به همکاری هر چه بیشتر دامپزشکی و نیروی انتظامی احساس میشود.
دکتر محمودی همچنین افزود: ارتباط کاری این دو مجموعه بسیار نزدیک به هم است بطوری که دامپزشکی و نیروی انتظامی هر دو حافظ جان و مال مردم هستند، دامپزشکی با اقدامات بهداشتی و پیشگیری امنیت غذایی و نیروی انتظامی با ایجاد امنیت اجتماعی در راستای خدمت به مردم کار می کنند.
سرهنگ واعظی فرمانده انتظامی شهرستان در این دیدار از عملکرد و جایگاه ویژه دامپزشکی در تامین سلامت غذایی مردم تشکر کرد و گفت: مجموعه انتظامی شهرستان در راستای ارتقا سلامت مردم و کمک به مجموعه دامپزشکی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و زحمات مجموعه دامپزشکی در بهبود بهداشت و سلامت مردم را نمی شود انکار کرد.
دراین جلسه گشتهای مشترک و فعالیتهای دایره آگاهی نیروی انتظامی با کارشناسان شبکه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
نظر دهید