الف) ارتباط با رسانه ها :
عمده فعالیت :
- ارسال خبر، گزارش خبری (با تصویر و یا بدون تصویر)
- برگزاری مصاحبه با رؤسای ادارات و کارشناسان
- جوابگویی به رسانه ها در مواردی که سوالی مطرح نموده اند
- برگزاری توربازدید اصحاب رسانه از فعالیت ها و پروژه های شاخص
- برگزاری جلسات و نشست های کاری با اصحاب رسانه
- تهیه بریده جراید و بولتن خبری در سطح شهرستان
- تهیه آرشیو فیلم و صدا از اخبار منعکس شده از صداوسیما
- تهیه گزارش عملکرد از فعالیتهای بخش ارتباط با رسانه بصورت سه ماهه در قالب گزارش کارفصلی (نظام نامه اطلاع یابی واطلاع رسانی توسط مدیریت روابط عمومی تهیه و ارائه شده است.)
ب) ارتباطات مردمی
عمده فعالیت :
- تهیه و تنظیم تقویم ملاقات مردمی مدیر شهرستان ، دیدارباکارکنان و اعلام به همه رسانه ها ، مردم و همکاران
- تهیه گزارش از روند اجرای این ملاقات ها بصورت سه ماهه
- ارزیابی این نشست ها و ملاقات ها با ابزار فرمهای نظرسنجی
- برنامه ریزی برای نشست های صمیمی همکاران با مدیر بصورت بخش بخش در طی هفته (همه همکاران در طی هرسال 2 نشست با مدیر داشته باشند .)
- حضورمدیران درمجامع عمومی(نمازجمعه،اجتماعات ملی ومذهبی و...)
ج( همایش / مراسم / نمایشگاه
عمده فعالیت :
- تهیه تقویم برگزاری همایش / مراسم / نمایشگاه در شهرستان
- برنامه ریزی عملیاتی برگزاری نمایشگاه
- استفاده از امکانات روز در همایش ها،مراسم ونمایشگاهها
د ) انتشارات
عمده فعالیت :
- داشتن تقویم فعالیت انتشاراتی درسال
- پوشش تمام فعالیتهای مدیریت در حوزه انتشارات درقالب بروشوربنر،استند،سی دی،کاتالوگ، پوسترو...
هـ) تبلیغات محیطی
عمده فعالیت :
- تهیه تقویم آذین بندی ساختمان اداری به مناسبت های مختلف
- نظارت بر تزئین فضای داخلی و بیرونی ساختمان های اداری
- نصب پوسترهاوبروشورهاوکاتالوگ های تبلیغاتی درتابلوی اعلانات
- نصب پلاکارد در محل های اجتماع مردم مثل نمازجمعه و ... )
سمعی و بصری:
عمده فعالیت :
- داشتن آرشیو فنی از فعالیت های سمعی بصری
- قابل ارائه بودن این فعالیت در کمترین زمان به مدیریت (بصورت الکترونیکی وحجمی)
- نصب و پخش تصاویر برای همکاران به مناسبت های مختلف و بهره برداری آنها )
پژوهش و افکار سنجی
عمده فعالیت :
- داشتن تقویم اجرایی طرح نظرسنجی طی یکسال برای فعالیتهای درون سازمانی یابرون سازمانی
- داشتن فرم های خام نظرسنجی برای موضوعات خاص و یا طراحی فرم جدید با توجه به شرایط و فرهنگ هر شهرستان و دهستان
- انجام حداقل دو پروژه نظرسنجی با هماهنگی مدیریت طی سال
عضویت در کمیته و مجامع عمومی روابط عمومی
عمده فعالیت :
- حضورفعال ومستمردرکمیته های شهرستانی(کمیته دهه فجر و...)
- ارائه گزارش فعالیت خود در کمیته به مدیریت شهرستان و مدیریت روابط عمومی
- حضور فعال نشست های روابط عمومی سازمان
ی ) بازدید از پروژه ها / افتتاحیه ها /ملاقات با مسئولین شهرستان
عمده فعالیت :
- حضور مسئول روابط عمومی طی برگزاری این برنامه ها بصورت فعال
- تهیه خبر و گزارش خبری باتصریح به رسانه های گروهی ملی ومحلی
ط ) هماهنگی برای حضور در مراسم های شادی و غم همکاران
عمده فعالیت :
- داشتن برنامه برای نحوه حضور همکاران و روابط عمومی در مراسم های شادی و غم همکاران
- انتشارپیام تبریک یا تسلیت از طرف مدیروکارکنان
- انعکاس این برنامه در سطح داخلی سازمان با توجه به فرهنگ قومی و محلی هر منطقه
ارتباطات الکترونیکی
1- ارتباطات الکترونیکی (ICT ):
عمده فعالیت :
- داشتن اطلاعات کافی و بهره گیری از فن آوریهای IT
- ایجاد ارتباط الکترونیکی بصورت مداوم با سازمان
- ایجاد صندوق پستی الکترونیکی فعال اختصاصی روابط عمومی در هربخش
- به روزکردن اخبار بخش درسایت سازمان
2-پیام کوتاه
عمده فعالیت :
- داشتن لیست تلفن همراه مخاطبان بصورت گروه بندی شده
- تهیه متون پیام کوتاه برای مناسبت ها و برنامه های هر بخش بر اساس فرهنگ و شرایط اقلیمی هر بخش به تفکیک پیام هر بخش
وبگاه روابط عمومی |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی Blue difficult to see تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت