یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1400/07/25 - 09:27
  • تعداد بازدید : 511
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم تقدیر از کارمندان نمونه دامپزشکی درمیان با حضور معاون سلامت دامپزشکی استان

با حضور معاون سلامت دامپزشکی استان از کارمندان نمونه شبکه دامپزشکی درمیان با اهدی لوح ، تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی درمیان مهدی عارفی نیا رئیس شبکه با اعلام این خبر گفت :با حضور معاونت سلامت دامپزشکی استان از کارمندان نمونه شبکه تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم محمود علیپور بعنوان کارمند نمونه روابط عمومی و دکتر بهنامی بعنوان کارمند نمونه معرفی و با اهدای لوح از آنان تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم لوح تقدیرهایی که از سوی فرماندار شهرستان ،ائمه جمعه اهل سنت و تشیع ، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره محیط زیست به پاس زحمات پرسنل دامپزشکی درمیان  که باعث ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی در سطح شهرستان شد به تمامی همکاران توسط معاون سلامت دامپزشکی استان اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 278001
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور