شرکت کارکنان دامپزشکی نهبندان درمراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کارکنان دامپزشکی همپای مردم ولایت مدار نهبندان در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گفت: برخود فرض می دانیم نام و راه و مرام این شهیدان والامقام را به عنوان صراط المستقیم زندگی انقلابی، نصب العین قرار داده و برای تحقق آرمان هایی که خون این شهیدان به پای آن ریخته شده است از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکنیم.
نظر دهید