دیدار صمیمانه فرماندار و معاون سیاسی فرماندار با رئیس و همکاران شبکه دامپزشکی خوسف
اقایان مهندس اخوندی و مهندس مالکی در یک فضای صمیمانه با همکاران و رئیس شبکه دامپزشکی خوسف دیدارو گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی خوسف جناب اقایان مهندس اخوندی و مهندس مالکی در یک فضای صمیمانه با همکاران و رئیس شبکه دامپزشکی خوسف دیدار نمودند.
به گفته دکتر شریفی رئیس ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان در این دیدار از فعالیتهای صورت گرفته دامپزشکی در شهرستان تقدیر بعمل آمد
دراین دیدار فرماندار شهرستان به بیان دیدگاههای خود در خصوص فعالیتهای دامپزشکی و اهمیت آن در بعد امنیت غذایی و امنیت اقتصادی پرداخت و از خداوند آرزوی موفقیت هرچه بیشتر دامپزشکی کشور را خواستار شدند .
در پایان شریفی ضمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان و هیئت همراه در محل شبکه دامپزشکی و همکاری همه ادارات از جمله فرمانداری را در پیشبرد اهداف دامپزشکی ضروری دانستند.
در پایان جلسه فرماندار شهرستان از ریاست شبکه تقدیر نمودند.
نظر دهید