چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1401/03/29 - 11:27
  • تعداد بازدید : 553
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی میز خدمت با حضور معاون شبکه دامپزشکی قاینات

بر پایی میز خدمت با حضور معاون شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در نماز جمعه شهرستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات برپایی میز خدمت با حضور مهندس مطلبی معاون شبکه دامپزشکی در مصلی نماز جمعه شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در قاینات برگزار گردید.

 دکتر رضا محمودی رئیس شبکه دامپزشکی با اعلام این خبر بیان نمود طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است که کارکنان شبکه دامپزشکی قاینات خدمت صادقانه و رضایتمندی ارباب رجوع را از اهداف اصلی دامپزشکی قاینات میدانند.

محمودی ادامه داد هدف از برپایی میزخدمت بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم و دیدار بدون واسطه و  به صورت مستقیم مردم با مسئولان دستگاههای اجرایی است.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 287316
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور