پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1401/01/24 - 09:40
  • تعداد بازدید : 431
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده معاونت سلامت دامپزشکی استان از شبکه دامپزشکی خوسف

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی خوسف معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی به اتفاق کارشناس اداره قرنطینه به صورت سرزده از شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف بازدید نمودند.

 دکتر محمد علی بخشی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان  در نشستی صمیمی با کارکنان این شبکه دیدار و گفتگو نموده و به بررسی مشکلات، چالش ها و موانع در انجام امور پرداختند.

در این بازدید خودروها، تجهیزات فنی و خط سیر ماموریت اکیپ های مایه کوبی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی در زمینه بهبود شرایط کار و رسیدگی به امور مربوطه ارائه شد و به درخواستها و مشکلات همکاران رسیدگی  گردید.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 283970
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور