جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1401/08/15 - 11:06
  • تعداد بازدید : 1139
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعلام انزجار همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان از اسکتبار در راهپیمایی 13 آبان

به مناسبت یوم‌الله 13 آبان همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه آمریکا و دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی ایران شعار دادند.

 به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: به مناسبت یوم‌الله 13 آبان همکاران شبکه دامپزشکی در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه آمریکا و دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی ایران شعار دادند.


وی افزود: در این راهپیمایی که از سال‌های قبل پرشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار شد، خانواده‌ها به همراه دانش‌آموزان خود مسیر شهدای گمنام تا مصلی امام علی(ع) را پیموده و همزمان شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر داعشی»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «بانی اغتشاشات آمریکاست، این جنایت زیر سر آمریکاست» و «داعشی و کوموله پیوندتان مبارک» سر دادند و انزجار خود را از تلاش‌های خود دولت‌های مستکبر برای راه‌اندازی آشوب و ضربه زدن به امنیت ایران اعلام کردند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 292132
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور