پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1397/07/21 - 10:37
  • تعداد بازدید : 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم بزرگداشت روز دامپزشکی در نهبندان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان، معاونت سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی و شورای اداری شهرستان نهبندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور کریمان خراسانی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین خزاعی امام جمعه شهرستان، دکتر بخشی معاونت سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی و شورای اداری شهرستان در شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان عملکرد شبکه دامپزشکی در شش ماه اول سال را تشریح نمود و افزود: شهرستان نهبندان از انواع بیماری های دامی از جمله تب برفکی و آنفلوانزای فوق حاد پزندگان که اکثر استان های کشور را درگیر نموده است پاک است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین"عباسعلی خزاعی" امام جمعه شهرستان به نقش بسیار مهم دامپزشکی در ارتباط با تضمین و تأمین امنیت و سلامت غذایی جامعه اشاره کرد و افزود: امروزه باید نگاه عموم مردم نسبت به دامپزشکی تغییر کند چرا که این نهاد در تامین سلامت به عنوان یکی از شاخص‌های مهم جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

دکتر بخشی معاونت سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی به اهمیت دامپزشکی در ابعاد اقتصادی و بهداشتی اشاره کرد و بیان نمود: اقدامات بسیار خوب شبکه دامپزشکی نهبندان موجب شده تا به عنوان الگو در سطح ادارات دامپزشکی استان خراسان جنوبی استفاده نمائیم.

در پایان کریمان خراسانی فرماندار شهرستان نهبندان ضمن تبریک روز دامپزشکی به همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان، از همکاران دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام عرصه سلامتی یاد نمود که بدون توقع و با کمترین امکانات به دوردست ترین نقاط شهرستان خدمت رسانی می نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 1266
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور