دیدار نوروزی رئیس شبکه دامپزشکی با فرماندار شهرستان نهبندان
رئیس شبکه دامپزشکی با ایروانی فرماندار شهرستان نهبندان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در دیدار نوروزی با فرماندار شهرستان نهبندان ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه پرفیض و برکت رمضان گزارشی از اقدامات شبکه دامپزشکی و وضعیت بیماری های واگیردار ارائه کرد.
مهندس ایروانی فرماندار شهرستان نهبندان کلیه فعالیت های ادارات در سال جدید با توان مضاعف را مورد انتظار دانست و گفت: همکاری بین بخشی در راه پیشبرد اهداف ارباب رجوع افزایش یابد.
نظر دهید