پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/03/28 - 07:55
  • تعداد بازدید : 651
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با خانواده شهید یاری در نهبندان

مسئولین باید خود را خادم خانواده شهدا بدانند.

 به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر محمدعلی بخشی کارشک  مدیرکل دامپزشکی استان  به همراه آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان و جمعی از همکاران ستاد دامپزشکی استان با حضور در روستای محمودعلی از توابع بخش سرداران شهرستان نهبندان با خانواده پاسدار شهید علی یاری دیدار کردند.

  دکتر بخشی مدیرکل دامپزشکی استان در این دیدار ضمن قرائت فاتحه برای روح پرفتوح شهید بزرگوار علی یاری گفت: خدمت به مردم در جامعه اسلامی باید سرلوحه کار همه باشد و در راس مردم خانواده گرانقدر شهدا هستند که فرزندان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند.

 وی با بیان اینکه مسئولین باید خود را خادم خانواده شهدا بدانند و در تکریم ایشان هیچگونه کوتاهی نکنند، خاطرنشان کرد: در راستای تکریم شهدا، گروه جهادی پست دامپزشکی دهک به نام شهید گرانقدر علی یاری نام گذاری خواهد شد و فعالیت های جهادی همکاران با تاسی از این بزرگوار انجام خواهد گرفت.

  محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان نیز در این دیدار از برگزاری اولین اردوی جهادی پست دامپزشکی دهک در زادگاه این شهید والامقام خبر داد و آرزوی علو درجات برای وی نمود.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 303382
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور