جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1401/08/21 - 10:23
  • تعداد بازدید : 548
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با مسئولان دستگاه های اجرایی بخش شوسف

بخشدار شوسف از اهتمام شبکه دامپزشکی نهبندان بر امر مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام در بخش شوسف تشکر نمود.

 به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با بخشدار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی بخش شوسف دیدار نمود.

بهرام پور بخشدار بخش شوسف در این دیدار از اهتمام شبکه دامپزشکی نهبندان بر امر مبارزه با بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام تشکر کرد و گفت: ایجاد پست دامپزشکی از خواسته‌های دیرینه اهالی بخش شوسف است که امیدواریم در آینده شاهد راه اندازی این واحد در بخش شوسف باشیم.

دهقان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوسف نیز از مساعدت های شبکه دامپزشکی به جامعه هدف تحت نظر این دستگاه انقلابی تشکر کرد و گفت: انشالله با همکاری شبکه دامپزشکی بتوانیم برای مددجویان شاغل در حوزه دام و طیور کلاس های آموزشی برای بهره وری بهتر برگزار کنیم تا شاهد رونق تولید در جمع مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) باشیم.

ذوالفقاری نماینده حوزه مقاومت بسیج بخش شوسف از مساعدت در امر واکسیناسیون علیه بیماری های طیور بومی خبر داد و گفت: حوزه بسیج بخش شوسف با تمام توان آمادگی دارد از فعالیت های جهادی شبکه دامپزشکی حمایت کند.

محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در این دیدار اظهار داشت: اعزام گروه های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی در نیمه ابتدایی سال در حوزه بخش شوسف صورت گرفت و روستاهای کوه لوله، کاریزک، چاه موتور عباس اردونی از خدمات رایگان دامپزشکی بهره مند شدند و انشالله در آینده نیز با همت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در بخش شوسف بتوانیم فعالیت های بیشتری برای مردم کم برخوردار این خطه از شهرستان انجام دهیم.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 292316
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور