جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1401/08/12 - 10:16
  • تعداد بازدید : 1049
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با بخشدار جدید بخش مرکزی

آهنی رئیس شبکه دامپزشکی با اسداللهی بخشدار مرکزی نهبندان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی  نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ، گفت: خدمات بهداشتی، قرنطینه ای و نظارتی شبکه دامپزشکی نهبندان در حوزه جغرافیایی بخش مرکزی با ظرفیت و توان پرسنل شبکه دامپزشکی و پست دامپزشکی بندان صورت می گیرد.

 آهنی افزود: در حوزه بخش مرکزی به دلیل نزدیکی به مرکز شهرستان، روستاهای پر جمعیت زیادی وجود دارد و این امر می طلبد که از توان بیشتری برای انجام خدمات در محل های ماموریت استفاده شود.

 رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان از توجه ویژه دامپزشکی به مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر و روستاهای پرجمعیت اطراف شهر سخن  گفت و افزود: در حوزه نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید، توزیع و عرضه این فرآورده ها اقدامات زیادی صورت گرفته تا روستاییان بتوانند با خیال راحت مواد پروتئینی خود را تامین نمایند.

 اسداللهی بخشدار مرکزی نهبندان هم از زحمات دامپزشکی در سطح شهرستان تشکر و ابراز امیدواری کرد  انشاالله با تلاش صورت گرفته شاهد کاهش بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام باشیم.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 292016
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور