پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/03/30 - 09:16
  • تعداد بازدید : 786
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دهگردشی مدیران خانواده جهاد کشاورزی نهبندان از روستاهای آرویز و محمدآباد

مدیران خانواده جهاد کشاورزی در روستاهای محمدآباد و آرویز حاضر و پاسخگویی اهالی بودند.

   به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، مدیران خانواده جهاد کشاورزی شهرستان به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی در قالب دهگردشی در روستاهای آرویز و محمدآباد از توابع بخش شوسف حضور یافته و پاسخگوی سوالات اهالی بودند.

  در ابتدای این بازدید روسای ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، منابع طبیعی و تعاون روستایی به همراه حجت الاسلام خزاعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی بر سر مزار شهدای روستا حاضر و با قرائت فاتحه و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا یاد آنها را گرامی داشتند و سپس با حضور در حسینیه روستا پاسخگوی اهالی بودند.

 محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با بیان اینکه اکثر درخواست های مردم این دو روستا مشکل انگل های خارجی بدن دام بود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی شهرستان در قالب طرح های تشویقی برای کسانی که همکاری مناسبی با اکیپ های اعزامی از سوی شبکه داشته باشند، سهمیه سم در نظر گرفته است که پس از انجام عملیات واکسیناسیون این سهمیه در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 303495
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور