تقدیر فرماندار از رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان
فرماندار نهبندان از فعالیت های رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در دهه فجر تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، ابوالفضل ایروانی فرماندار شهرستان از همکاری مناسب محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در برگزار شدن برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
متن لوح سپاس اهدایی فرماندار به رئیس شبکه دامپزشکی به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای محسن آهنی
چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.
دهه فجر هر سال فرصتی برای سرور عظمت انقلاب اسلامی است. حال که چهل و چهار سال از انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم به فضل الهی برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارآمیز نظام جمهوری اسلامی از عرصه های مختلف در سایه فعالیت های خدمتگزاران صدیق افزوده میشود.
دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزشها و آرمانهاست، و این که چه بودیم و چه می کردیم و چی می خواستیم و اکنون کجاییم و چی می کنیم.
کمترین ثمره انقلاب، کشیدن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ملتهای آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.
لذا بر خود لازم میدانم به پاس زحمات جنابعالی در هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برای شما و همه ی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.
نظر دهید