پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/03/06 - 07:26
  • تعداد بازدید : 674
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر مدیرکل دامپزشکی استان از کسب رتبه برتر شبکه دامپزشکی نهبندان

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر شبکه دامپزشکی نهبندان در سال 1401 تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر محمدعلی بخشی کارشک مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از تلاش و زحمات ارزشمند ریاست و پرسنل شبکه دامپزشکی نهبندان که منجر به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ گردیده بود، تقدیر نمود.

متن لوح سپاس اهدایی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی به شبکه دامپزشکی نهبندان به شرح ذیل است:

 

شبکه محترم دامپزشکی شهرستان نهبندان

 

سلام علیکم

 

رشد و توسعه پایدار در حوزه بهداشت دام و طیور و افزایش کیفیت خدمات دامپزشکی، که نقش موثر و ارزنده ای در تحقق اهداف سازمانی و ارتقاء بهداشت عمومی در سطح استان دارد، مرهون همت بلند و تلاش و توانمندی‌های مدیران و کارکنانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را برای سربلندی ایران اسلامی قرار داده اند.

 

بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند ریاست و پرسنل خدوم شبکه دامپزشکی آن شهرستان که منجر به کسب رتبه برتر(رتبه دوم) در ارزیابی عملکرد صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ گردیده است، اعلام می دارم.

 

 امید است با توکل به خداوند سبحان در سال مهار تورم و رشد تولید در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء خدمت رسانی مردم شریف شهرستان نهبندان بیش از پیش موفق و موید باشید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 302219
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور