تقدیر فرماندار از مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان
فرماندار شهرستان نهبندان از مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در مراسمی که تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی های فعال شهرستان برگزار شد از علی اکبرعلیرضائی مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود.
در بخشی از تقدیرنامه فرماندار به مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان آمده است:
جناب آقای علی اکبر علیرضائی
مسئول محترم روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان
باسلام و تحیات الهی
خدمت در عرضه اطلاع رسانی به مردم توفیقی بس عظیم است که بی شک نصیب انسان های فرهیخته و دور اندیش می شود که در جایگاه خدمت به خلق دلبستگی وافری به مردمان جامعه خویش دارند.
لذا اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی و تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار، از تلاش بی شائبه و دلسوزانه تان که در این سنگر مقدس و حساس، دلسوزانه و متعهدانه با انعکاس اخبار موثق و اطلاع رسانی مناسب به فعالیت مشغولید، تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند سبحان بهروزی، کامیابی و موفقیت شما را در تمامی عرصه های زندگی مسئلت دارم.


نظر دهید