پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/03/16 - 06:30
  • تعداد بازدید : 525
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تشریح فعالیت های شبکه دامپزشکی نهبندان در هفته جمعیت

از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان که در سال گذشته صاحب فرزند شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: در هفته جمعیت لزوم توجه به این امر حساس و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  وگوشزد کردن مخاطرات سالمندی از وظایف دستگاههای اجرایی می باشد.

وی افزود : در همین راستا توسط روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بروشور و کلیپی

تهیه و برای همکاران شاغل در شبکه و پست های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس پخش گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان ادامه داد: فرمانداری شهرستان نهبندان در اقدامی شایسته کارگاه آموزشی با عنوان جمعیت و فرزند آوری برگزار نمود که همکاران این شبکه در این کارگاه شرکت نمودند.

آهنی یادآور شد: با همکاری اداره کل دامپزشکی استان از سه نفر از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان که در سال گذشته صاحب فرزند شده و یا تشکیل خانواده داده اند در طول این هفته تجلیل شد. 

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 302583
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور