تجلیل رئیس اداره بهزیستی از کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان
از خدمات کارشناس شبکه دامپزشکی به محرومین و اقشار آسیب پذیر شهرستان نهبندان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، رحیمه چاهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان از تلاش و خدمات صادقانه علی اکبر علیرضائی کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان به محرومین و اقشار آسیب پذیر شهرستان نهبندان در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه تجلیل نمود.
در لوح سپاس اهدایی توسط رئیس اداره بهزیستی به کارشناس شبکه دامپزشکی این چنین آمده است:
جناب آقای علی اکبر علیرضائی
با سلام و احترام
آنچه که هستی را شکوه و زیبایی می بخشد، جلوه وجود انسان هائیست که از قالب رها گشته و در بیکران خلقت عظمت می آفرینند و برای جامعه گویی باران هستند بر زمین تشنه.
زیستن به خاطر خدمت به محرومان و نیازمندان سعادتی است که نیکان روزگار همواره در پی آنند، و رسیدن به آن دستانی می طلبد به بلندای آسمان تا از خرمن اعلای معرفت خوشه های طلایی وصل را بچیند و زیبنده کارنامه زندگی خویش سازند.
از شما سرور ارجمند که در سایه الطاف الهی توانسته اید با تلاش و خدمت صادقانه به محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه به این سعادت بزرگ نائل آئید تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است با توکل به پروردگار متعال و عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج)، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در همه عرصه های زندگی موفق باشید.
رحیمه چاهی
رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان

نظر دهید