تجلیل از خدمات پنج ساله کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان
علی افتاده کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان با تکریم همکاران راهی پست دامپزشکی خضری دشت بیاض شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، حسب ابلاغ مدیر کل دامپزشکی استان، علی افتاده کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان با تکریم همکاران، این شهرستان را ترک و برای ادامه خدمت راهی پست دامپزشکی خضری دشت بیاض شد.
محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: علی افتاده کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان در مدت پنج سال حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان و پست دامپزشکی بندان خدمات شایانی را انجام داده است که به حق قابل تقدیر است.
وی افزود: ایجاد حس همدلی و صمیمیت بین همکاران و انجام امور مرتبط به نحو احسن بدون توجه به ساعت کاری از خصوصیات بارز این همکار بود.
نظر دهید