پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/01/22 - 07:12
  • تعداد بازدید : 635
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از خدمات پنج ساله معاون شبکه دامپزشکی نهبندان

دکتر احمدی معاون شبکه دامپزشکی نهبندان با تکریم همکاران راهی اداره کل دامپزشکی استان شد.

  به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، با بدرقه و تکریم همکاران، دکتر رضا احمدی معاون شبکه دامپزشکی نهبندان، این شهرستان را ترک و برای ادامه خدمت، راهی اداره کل دامپزشکی استان گردید.

همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان با اهدای لوح سپاسی از زحمات پنج ساله وی در این شهرستان تشکر کردند.

متن لوح سپاس اهدایی بدین شرح است:

همکار محترم جناب آقای دکتر رضا احمدی

 با سلام و احترام

چه غرور آفرین است که در کمال صداقت و درستکاری، پس از طی دوران خدمتی با مسئولیت در حوزه های مختلف از قبیل: اداره تشخیص و درمان، اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، اداره قرنطینه و امنیت زیستی و معاونت شبکه دامپزشکی، این شهرستان را ترک و جهت تحقق اهداف سازمانی با حسن تدبیر مدیر کل محترم به مسئولیت ریاست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

در ایام خدمت شما در شهرستان نهبندان، به حق شاهد خدمت رسانی بی منت با روی گشاده به جامعه دامدار و مرغدار شهرستان اعم از صنعتی، روستایی و عشایری بودیم که این مهم نشان از مناعت طبع، خضوع و خشوع جنابعالی دارد.

لذا بر خود واجب می دانیم به مصداق حدیث شریف(من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) از مجموعه تلاش ها و خدمات قابل تقدیری که در این دوران ارائه نموده اید، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون خدمتگزاری به جامعه هدف را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) خواستاریم.

 

همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 299894
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور