برگزاری مسابقه پینگ پنگ بین همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان
به مناسبت هفته دامپزشکی یک دوره مسابقه پینگ پنگ بین کارکنان شبکه دامپزشکی نهبندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی باعث ارتقای سطح سلامت کارکنان و کاهش فشارهای ناشی از خستگی های روحی و روانی و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کارکنان می شود.
وی افزود: ورزش علاوه بر آن که روحیه همکاری و تعامل، عزت و سلامتی را افزایش داده، موجب موفقیت در عرصههای کاری و شغلی میشود.
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان یادآور شد: در این مسابقه به ترتیب آقایان محمدامین پاروئی، امیرغفرانی و محسن آهنی مقام های اول تا سوم را کسب نمودند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
نظر دهید