پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1403/04/12 - 10:34
  • تعداد بازدید : 406
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه کمیته فنی اداری شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاونت اداری و پشتیبانی

پنجمین جلسه کمیته فنی _ اداری شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاون مدیرکل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، دکتر حسن علیزاده معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی استان با حضور در شهرستان نهبندان در جلسه کمیته فنی _ اداری شبکه دامپزشکی این شهرستان شرکت نمود و مسائل و مشکلات شبکه را از زبان همکاران شنید.

 علیزاده در این جلسه گفت: همه همکاران باید تمام تلاش خود را در مصرف بهینه داشته باشند و در انرژی های برق، آب و گاز مدیریت شده مصرف نمایند.

 وی ادامه داد: کلیه امور مرتبط با معیشت همکاران به طور ویژه رصد می شود و در حد توان تلاش می کنیم در امر پرداختی های همکاران جدیت و ممارست داشته باشیم.

 علیزاده خاطرنشان کرد: دو نفر از طرح شهید زین الدین که شامل یک کاردان دامپزشکی و یک دکتر دامپزشک می باشد به جمع پرسنل شبکه دامپزشکی نهبندان افزوده خواهد شد و این اقدام می تواند قسمتی از کمبود پرسنل شبکه را جبران نماید.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 321999
کلمات کلیدی
وحید عبدالهی

وحید عبدالهی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور