برگزاری جلسه کمیته فنی اداری شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاونت اداری و پشتیبانی
پنجمین جلسه کمیته فنی _ اداری شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاون مدیرکل دامپزشکی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، دکتر حسن علیزاده معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی استان با حضور در شهرستان نهبندان در جلسه کمیته فنی _ اداری شبکه دامپزشکی این شهرستان شرکت نمود و مسائل و مشکلات شبکه را از زبان همکاران شنید.
علیزاده در این جلسه گفت: همه همکاران باید تمام تلاش خود را در مصرف بهینه داشته باشند و در انرژی های برق، آب و گاز مدیریت شده مصرف نمایند.
وی ادامه داد: کلیه امور مرتبط با معیشت همکاران به طور ویژه رصد می شود و در حد توان تلاش می کنیم در امر پرداختی های همکاران جدیت و ممارست داشته باشیم.
علیزاده خاطرنشان کرد: دو نفر از طرح شهید زین الدین که شامل یک کاردان دامپزشکی و یک دکتر دامپزشک می باشد به جمع پرسنل شبکه دامپزشکی نهبندان افزوده خواهد شد و این اقدام می تواند قسمتی از کمبود پرسنل شبکه را جبران نماید.
نظر دهید