پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/01/19 - 07:13
  • تعداد بازدید : 551
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی اداری شبکه دامپزشکی نهبندان در سال 1402

بررسی نقاط ضعف و قوت همکاران در سال گذشته دستور کار اولین جلسه کمیته فنی اداری شبکه دامپزشکی نهبندان بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی نقاط ضعف و تشدید نقاط قوت و همچنین عملکرد همکاران در سال  گذشته، تبیین برنامه‌های اجرایی در سال جدید اولین جلسه کمیته فنی اداری شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور کلیه همکاران برگزار شد.

آهنی ضمن تبریک سال جدید و آغاز ماه پرفضیلت رمضان به همکاران گفت: در سالی که با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده است باید تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه دامی که کمک شایانی به رشد تولید می کند انجام دهیم.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان از عملکرد همکاران در حوزه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱ شاهد همه گیری بیماری خاصی در سطح شهرستان نبودیم و انشاالله این مهم در سال آتی نیز استمرار خواهد داشت.

 در پایان این جلسه عملکرد سال گذشته تک تک همکاران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و همکاران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و راهکارهای مناسب ارائه گردید.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 299671
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور