جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1403/06/03 - 09:22
  • تعداد بازدید : 575
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی استان از روند اجرای عملیات مبارزه با بیمارهای دامی در پست دامپزشکی دهک

خدمات دامپزشکی به دوردست ترین روستاها و صعب العبورترین مسیرها ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر محمدعلی بخشی مدیرکل دامپزشکی استان در ساعات ابتدایی صبح در روستای سریخان محل اجرای عملیات مبارزه با بیماری های دامی پست دامپزشکی دهک حضور یافت و بر روند اجرای این عملیات نظارت داشت.

بخشی در جمع دامداران روستای سریخان گفت: حضور اکیپ های مبارزه با بیماری های پست دامپزشکی دهک در روستاهای این بخش باعث ایمن سازی دام ها علیه بیماری ها می شود و این امر خود مبین تلاش دامپزشکی برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید است.

 مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد: خدمات موثر و کارآمد با تلاش پرسنل دامپزشکی به دوردست ترین روستاها و صعب العبورترین مسیرها باید ارائه شود تا دامداران با خیالی راحت و به دور از بیماری ها در مسیر تولید و دستیابی به درآمد و روزی حلال اقدام نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 324212
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور