بازدید رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان از پست دامپزشکی بندان
عملکرد اکیپهای مبارزه با بیماریهای دامی به صورت ماهانه ارزیابی میشود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی در بازدید از پست دامپزشکی بندان، مستندات انجام عملیات مبارزه با بیماریهای دام و طیور را مورد بررسی قرار داد و بر فرآیند صحیح نگهداری واکسنها و نهادهها تاکید کرد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد همکار پست دامپزشکی بندان گفت: دامداران، مخصوصاً دامداران نوار مرزی با کشور افغانستان، در شرایط نامناسب آب و هوایی در حال گذران زندگی هستند و این وظیفه ما را در خدمت رسانی به این بزرگواران افزونتر میکند.
آهنی همچنین از چند واحد دامی دهستان بندان که عملیات مبارزه با بیماریهای دامی در آنها انجام شده بود بازدید کرد و عملکرد همکار پست دامپزشکی را مورد ارزیابی قرار داد.
نظر دهید