پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1402/08/14 - 08:23
  • تعداد بازدید : 970
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعلام انزجار همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان از جنایات صهیونیسم و آمریکا در راهپیمایی 13 آبان

به مناسبت یوم‌الله 13 آبان همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا شعار دادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی اظهار کرد: به مناسبت یوم‌الله 13 آبان همکاران شبکه دامپزشکی در راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کردند و ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهونیستی، خواستار توقف کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها شدند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه امسال با شعار« نظم نو جهانی با نسل آرمانی» برگزار شد، افزود: در این راهپیمایی که از سال‌های قبل پرشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار گردید، خانواده‌ها به همراه دانش‌آموزان خود مسیر شهدای گمنام تا مصلی امام علی(ع) را پیموده و همزمان شعارهایی مانند«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «شعار ملت دین؛ فلسطین، فلسطین»، «هیهات من الذله»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» سر دادند و انزجار خود را از دولت‌های مستکبر اعلام کردند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 310072
کلمات کلیدی
وحید عبدالهی

وحید عبدالهی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور