برگزای جلسه مانور آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان قاینات
در راستای پیشگیری از شیوع بیماری مهلک آنفلوانزا جلسه برنامه ریزی در خصوص برگزاری مانور آنفلوانزا در هفته پدافند غیر عامل با حضور فرماندار و مسئولان اداره کل دامپزشکی استان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
هفته فعال و پرکار دامپزشکی سربیشه در خدمت به دامداران وعشایر
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از جراحی 4راس دام سبک و درمان یک قلاده سگ علاوه بر درمانهای روزانه درمانگاه این شبکه، در هفته گذشته خبر داد.
هشدار شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه در خصوص بیماری گری
با توجه به سرد شدن هوا و تجمع دامها در آغل دامداران جهت پیشگیری از بروز و شیوع بیماری گری دامداران توصیه های دامپزشکی را جدی بگیرند.
حذف لاشه گوسفند مبتلا به زردی در کشتارگاه سربیشه
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از حذف لاشه یک راس گوسفند مبتلا به زردی در کشتارگاه این شهرستان خبر داد.
آغاز واکسیناسیون طرح تب برفکی دام سنگین در شهرستان سربیشه
سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه گفت در این طرح همزمان با سراسر کشور بیش از2300راس دام سنگین(گاو و گوساله) موجود در این شهرستان، علیه بیماری تب برفکی واکسینه خواهند شد.
فعالیت های روابط عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه در هفته دامپزشکی
روابط عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه در هفته دامپزشکی حضوری پر رنگ داشت
دیدار فرماندار و روئسای سایر ادارات با همکاران شبکه دامپزشکی سربیشه
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه ازدیدار و عرض تبریک فرماندار به همراه معاون سیاسی و شورای اداری این شهرستان به همکاران شبکه دامپزشکی به مناسبت روز ملی دامپزشکی خبر داد.
شرکت پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه در مسابقات تیر اندازی
به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی یک دوره مسابقات ورزشی تیر اندازی در بین کارکنان این شبکه برگزار شد.
صعود تیم کوهنوردی دامپزشکی سربیشه به ارتفاعات کوه باقران
به مناسبت گرامیداشت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی تیم کوهنوردی این شبکه به ارتفاعات کوه باقران بیرجند صعود کردند.
برگزاری یک دوره کلاس آموزشی بمناسبت هفته دفاع مقدس
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی بیماری های مشترک در روستای بیژائم خبر داد.