یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1398/04/01 - 09:52
  • تعداد بازدید : 240
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح یک واحد گاوداری جدید در مجتمع گاودارای شهر مود

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک واحد گاوداری در مجتمع گاوداری شهر مود افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس این شبکه درمراسم افتتاحیه این واحد گفت: واکسیناسیون و ایمن ‌سازی دام‌ ها و رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی قرنطینه‌ ای در واحدهای دامداری از موثرترین راهکار برای پیشگیری بیماری واگیردار است.

رمضانی با بیان اینکه حمل و نقل غیر بهداشتی دام و تامین دام از مناطق آلوده به بیماری، سبب گسترش بیماری می‌ شود، گفت:  دامداران به توصیه‌ های بهداشتی دامپزشکی در زمینه پیشگیری از بیماری‌ ها توجه کنند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 133716
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور