افتتاح یک واحد گاوداری جدید در مجتمع گاودارای شهر مود
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک واحد گاوداری در مجتمع گاوداری شهر مود افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس این شبکه درمراسم افتتاحیه این واحد گفت: واکسیناسیون و ایمن سازی دام ها و رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی قرنطینه ای در واحدهای دامداری از موثرترین راهکار برای پیشگیری بیماری واگیردار است.
رمضانی با بیان اینکه حمل و نقل غیر بهداشتی دام و تامین دام از مناطق آلوده به بیماری، سبب گسترش بیماری می شود، گفت: دامداران به توصیه های بهداشتی دامپزشکی در زمینه پیشگیری از بیماری ها توجه کنند.
نظر دهید