یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1398/11/24 - 11:35
  • تعداد بازدید : 266
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور پرشور پرسنل شبکه دامپزشکی سربیشه در راهپیمایی

کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه در روز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سردار سلیمانی در راهپیمایی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارکنان شبکه دامپزشکی  مانند سایر هموطنان ، از ساعات ابتدایی مراسم در راهپیمایی بزرگ 22بهمن شرکت نمودند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای امام راحل اعلام نمودند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از مردم در راهپیمایی باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عکسهای سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند و بار دیگر همچون سالهای گذشته، با آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجدید میثاق کردند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 249387
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور