حضور پرشور پرسنل شبکه دامپزشکی سربیشه در راهپیمایی
کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه در روز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سردار سلیمانی در راهپیمایی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارکنان شبکه دامپزشکی مانند سایر هموطنان ، از ساعات ابتدایی مراسم در راهپیمایی بزرگ 22بهمن شرکت نمودند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای امام راحل اعلام نمودند.
وی در ادامه گفت: بسیاری از مردم در راهپیمایی باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عکسهای سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند و بار دیگر همچون سالهای گذشته، با آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجدید میثاق کردند.
نظر دهید